Friday, September 30, 2011

VOICE


Αυτό είναι το τραγούδι που σέβομαι πιο πολύ αυτό τον καιρό.Κάθε φορά που το πετυχαίνω,σταματάω να το ακούσω με δέος.
Η Adele,λέει,έφτασε τους Beatles σε ρεκόρ,έσπασε ρεκόρ της Μαντόνα,και θα είναι στο Γκίνες του 2012.Είναι 11 φορές πλατινένια στο Ηνωμένο Βασίλειο.Ε μωρέ,κι έχει ήδη και Grammy.Και είναι 23(ξαφνικά νιώθεις ότι έχεις πάρει μόνο ένα πτυχίο και αν;κι εγώ).

Αυτά δεν τα γράφω για μένα.Τα λέω για να καταλάβουμε λίγο τη διαφορά με τη δικιά μας τη Λεμονιά(τη Monika,ντε-η μαμά της Ηλιοστάλαχτη,παρακαλώ) που ενώ την περνάει την Adele 3 χρόνια,δεν έχει κάνει όχι τα μισά,αλλά μόνο για το ότι τραγούδησε στη Μικρή Επίδαυρο ξέρει να λέει(true story).Όποιοι ήταν στο Ark festival,ξέρουν.
Επειδή τραγουδάω Αγγλικά δε σημαίνει ότι έχω και προφορά.Ούτε ότι τραγουδάω καθαρά.Ούτε ότι έχω συναίσθημα στη φωνή μου όταν είμαι πάνω στη σκηνή.
Αν είχα μεγαλώσει δίπλα στους Raining Pleasure,κι εγώ θα προτιμούσα να τραγουδάω αγγλικά.
Όποιος θέλει να ρίξει το γέλιο της αρκούδας,ας πάει κατευθείαν στο διάφορα.

Μπορώ να πω πολλά,γιατί την είδα live τη δικιά μας,τώρα μένει να δω και την άλλη για να χω δικαιολογία να την κράξω πιο πολύ την σουσουράδα που χει πάρει ψηλά τον αμανέ.

Υ.Γ.Αν κάποια κλάψει επί σκηνής,βέβαια,κερδίζει πόντους.

No comments:

Post a Comment